Monday, August 08, 2005

brânză cu ceapă

Să râdem cu SRS în Ziua de luni, 8 august 2005, vizionând împreună comedia reţinerii paşapoartelor.

SRS: „Un stat totalitar, politienesc, este prin definitie acela care nu intelege adevarul elementar ca se afla in slujba cetateanului.“

CT: „Cee, am depaşit viza?!! Cine mă, eu? Şi ce te freacă pe tine grija ce am făcut cu viza mea? Ce, am mâncat din aceeaşi farfurie? Cum adică îmi ridici paşapaortul? Bă garcea, tu nu ştii cu cine vorbeşti! Bă, tu habar n-ai mă amărâtule, că daca-i şti ai intra în pământ de ruşine, băi coate-goale ce eşti! Ce lege bă faţă de bordură, tu lucrezi pentru mine bă, vezi că acuşi zbori… Hai, valea, de data asta te-am iertat, înţeleg că ai familie şi copii, că oameni suntem şi noi“…

SRS: "A existat in acest sens un pact tacit intre statul roman si cetatenii sai."

Pino: Asta aşa e, aici ai dreptate. Primul se făcea că aplică legea, cetăţenii că o respectă. Şi aşa toţi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi. Sau până când statul, într-un acces de iraţionalitate, a decis să aplice legea. Netrebnice vremuri trăim!

SRS: "Confiscarea pasapoartelor este ilegala pentru ca este anticonstitutionala."

CT: "Bă garcea, şi incă ceva: hit dă book, stupid! Vezi mă că nu ştii nimica, eşti varză, e neconstituţional să-mi ridici paşaportu bă, ce vă-nvaţă ăia acolo? Hai, pune mâna pe carte, că nu de asta vă plătim, să mâncaţi seminţe pe graniţă şi să scuipaţi cojile la unguri!"

SRS: "Si iata o intrebare cheie de natura poltica: oare de ce parte sta presedintele Traian Basescu, "garantul Constitutiei" si al "demnitatii romanilor"?"

CT: "Şi io mă-ntreb de ce parte stă Băse, da’ nu în chestiunea paşapoartelor, ci relativ la problema aia, de zice ăia ieri în Evenimentu’, cu verginele, că nu vezi că arde ţara, nu mai sunt vergine, rămânem fără vergine. Păi frate, dacă el e garantu’ demnităţii românilor, cum zici matale, şî tot el zice „să trăiţi bine“, oare de ce parte stă, nu vezi că ne minte pe faţă?"

Legendă:
SRS – Sorin Roşca Stănescu
CT – Cetăţeanul turmentat

0 Comments:

Post a Comment

<< Home